ريشخند.........اينجا همه چيز را ريشخند ميكنيم

ريشخند.........اينجا همه چيز را ريشخند ميكنيم
ميخواهيم راه جمالزاده ها و صابري ها را ادامه بدهيم با ريشخند كردن مسائل روز و داستانك هاي طنز به قلم اين حقير و به ياري شما 
قالب وبلاگ

 عمو تيمور شنيد ه اي روانشناسان انگليسي چه حرف جديدي زده اند؟ اي بابا عمو تيمور پس تو در اين فضاي نت چه كار ميكني؟!
روانشناسان انگليسي گفته اند كه : «تغيير ساعت كشور بيماري قلبي را افزايش ميدهد.»

حالا چرا ميخندي؟ من كار به دلايل آن ها ندارم اما با دلايل خودم تو يكي را ميتوانم قانع كنم.پس جدي باش و گوش كن.

راستش عمو تيمور من كه آخر نفهميدم اصل ساعت رسمي كشور كدام بوده.آن يكي كه جلو است يا آن كه يك ساعت عقب است اما ميدانم كه وقتي بعد از شش ماه ساعت تغيير ميكند مردم تا دو ماه بعد از اين شش ماه مقداري انرژي صرف ميكنند و يك جمله ي اضافه تر و بي تر در پاسخ «آقا ساعت چنده» ميگويند كه قديم يا جديد؟! 

حالا عمو تيمور تو فكر كن شش ماه به يك ساعتي عادت كرده اي.شب و روزت را با آن تنظيم نموده اي. حالا بگويند راس ساعت 24 يا همان چهار تا صفر تمام ساعت هاي خانه را يك ساعت جلو بكش.حالا تو بايد نصف شبي به ازاي تمام ساعت ديواري هاي منزل از چهارپايه بالا و پايين بروي.خب تحرك زياد بعد از كلي كار در روز براي تو سخت است و زيان بار.

حالا ساعت را يك ساعت جلو كشيده اي و روزت طولاني تر شده و از جايي كه تو بر اين عقيده اي مرد بايد آفتاب نزده از خانه بيرون شود و آفتاب كه رفت بيايد و با هر جايش كه ميتواند درب منزل را باز كند،البته بجز دست چون پر است، پس مجبور ميشوي يك ساعت بيشتر از هميشه كار كني.و كار زياد براي قلبت ضرر دارد.البته الان كمتر كسي با تو هم عقيده است چون با اين وضعي كه ما ميبينيم گويا شايعه شده ديگر روزي ها را اول صبح پخش نميكنند و عمليات موكول شده به سر ظهر. 

حالا وقتي ساعت را دوباره يك ساعت به عقب ميكشي تو احساس ميكني كه روزت يك ساعت كوتاه تر شده.البته فقط احساس ميكني.حالا طبق همان عقيده اي كه داري كارت يك ساعت كمتر ميشود به همين دليل تو وقتي به خانه مي آيي احساس خستگي كمتري ميكني و اين با عقيده ي ديگر تو كه مرد بايد وقتي به خانه مي آيد آن قدر خسته باشد كه با زير پيرهني و پيژامه روي يك بالش دراز لم بدهد و توان كاري نداشته باشد،مخالف است تو در اين چند ساعت كاري كارت را رو برابر ميكني كه حسابي خسته باشي و اين هم دوباره براي قلبت مضر است.
حالا عمو تيمور خودت ميداني اگر با دلايل من قانع شدي كه هيچ وگرنه يا بايد با دلايل روانشناسان بيگانه قانع شوي (كه به نفعت است با دلايل داخلي و تحريم شكن وطني قانع شوي) يا كه بايد اين عقايدت را كنار بگذاري.
حالا خود داني.حرف باهات زياده عمو تيمور حالا باقيش باشد براي بعد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 22 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 18:27 ] [ محمدسعيد غلامي ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اينجا همه چيز را ريشخند ميكنيم....راه جمالزاده ها و صابري ها را ادامه ميدهيم با طنز هايي كه در مقابل اين بزرگان شبه طنز است از مسائل روز و داستانك ها و شعرها به قلم اين حقير و ياري شما
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ريشخند.........اين جا همه چيز را ريشخند ميكنيم و آدرس rishkhand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 27478
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه